OPCJE PŁATNOŚCI
W naszym sklepie internetowym akceptujemy następujące metody płatności:
- Zapłata kartą kredytową,
- Zapłata szybkim przelewem przez bramkę płatności PAYNOW (mBank),
- Zapłata zwykłym przelewem,
- Apple Pay / Google Pay.
DOSTAWA
Koszty przesyłki zależą od wagi zamówionego towaru.
Koszty podane są przy zamówieniu. Koszty są szacowane za pomocą kalkulatora, który liczy wagę produktów w koszyku i na tej podstawie wybiera rodzaj paczki, jaką będziemy musieli nadać.
Wysyłamy za pomocą:
- Poczty Polskiej,
- firm kurierskich (w tym za pobraniem),
- usługi Paczkomaty (na adres wybranego paczkomatu).
Istnieje możliwość bezpłatnej przesyłki, jeśli zamówienie całego koszyka wyniesie powyżej 499 zł. Wszystkie opcje przesyłki są wtedy bezpłatne. Zachęcamy więc do większych zakupów w naszym sklepie.
UWAGA! Od dnia 18 października 2024 wprowadziliśmy aktualizację powyższych zasad – od teraz w ogóle nie zapłacisz za przesyłkę! Ciesz się darmową dostawą!
PYTANIA I ODPOWIEDZI
CZY JEST BEZPIECZNIE?
Przy połączeniu z naszą stroną korzystasz z ważnego, zaufanego certyfikatu SSL (symbolizuje to zamknięta kłódka w adresie domeny w przeglądarce) przez bezpieczne połączenie TLS oraz silną wersję protokołu i zestawu szyfrów. Nasze płatności elektroniczne obsługują PAYNOW – dokonasz je za pomocą bramki do szybkich przelewów. Nad bezpieczeństwem czuwa mBank. Abyśmy mogli korzystać z systemu płatności PAYNOW musieliśmy przejść weryfikację – więc jesteśmy pewni, że nasze płatności są bezpieczne!
CO TO JEST KOD ZABEZPIECZAJĄCY?
Na kartach kredytowych i debetowych znajduje się kod zabezpieczający. W przypadku większości kart będzie to 3-4 cyfrowy numer umieszczony na odwrocie. W przypadku kart American Express na przedniej stronie karty znajduje się 3-4 cyfrowy numer.
CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO, ABY KUPIĆ W WASZYM SKLEPIE?
Nie potrzebujesz konta, aby złożyć zamówienie, ale posiadanie konta umożliwia zapisywanie danych osobowych i przeglądanie poprzednich zamówień. Pamiętaj, że nie przechowujemy żadnych informacji o płatnościach na Twoim koncie. Konto możesz założyć klikając tutaj lub wybierając opcję podczas składania zamówienia.
ILE BĘDĘ CZEKAĆ NA MOJE OPŁACONE ZAMÓWIENIE?
Zamówienia wysyłamy zwykle pierwszego dnia roboczego po złożeniu zamówienia w naszym sklepie. Rzeczywisty czas wysyłki i data dostawy mogą się różnić w zależności od lokalnych usług pocztowych czy kurierskich w Twojej okolicy. Zazwyczaj należy czekać do ok. 3-4 dni roboczych począwszy od dnia wysyłki. Staramy się wysyłać jak najszybciej. Najlepiej wybrać odbiór w Paczkomacie lub usługę kurierską – wtedy produkty powinny być dostarczone najszybciej.
CZY WYŚLECIE ZAMÓWIENIE ZA GRANICĘ?
Tak, wysyłamy do większości krajów w Europie.
Twój kraj nie jest obsługiwany? Nie możesz zamówić? W tej sprawie skontaktuj się z nami indywidualnie, pomyślimy co można zrobić.
CZY ODBIORĘ PRODUKTY OSOBIŚCIE?
Jest to możliwe, ale zapraszamy do siedziby firmy. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie.